Tuesday 31 August 2010

is somewhere over the RAINBOW

hola lola!!

dont be confuse k u allz... title post nie mmg xda kena mengena dgn what i gonna write on this post.. eheheh...

in this fasting month, there were lots of obstacles that i have been through :(

1~i need to repeat my JPJ test (ya i knoe that i yg da tua2 ni baru nk amik driving license)
2~my car loan was rejected
3~i dont have money foe shopping raye (lalalalala...)
4~a lots of assignment 2 submitted!!!
5~a lots of test!!!!
and many more....

and ada saya kisah... saya mmg seorang yg tabah menghadapi dugaan dari NYA.
~inssallah~

this week will be the last week foe kuliah b4 cuti raye+mid term break... yeeeeeeeaaayyyy!!!
x sabar mahu beraya sakan di kampung halaman bersama-sama my faveret aunt (cik su) nad my hilarious cousins.
before that saya mempersembahkan my cik su...

taraaaaaa....
cute x?? ehehehe... ya.. yg tgh dan berbaju hitam itulah cik su saya. yg budak kecil bermulut becok dipeluk ciksu saya tu bukan anak die ok, itu sepupu saya (tiha).. cik su saya masih single lg ok tuan puan. urmmm.. budak kecil yg berbaju pink yg pose gediks tu adalah adik bongsu saya (sara). ya... saya tau die mmg comel ok dan mempunyai mulut yg boleh tahan becok juge serta penggadu domba a.k.a reporter kpd mak saya.

ok, tamatla introduction utk cik su saya.
berbalik kpd cerita pulang ke kampung halaman, saya berhasrat utk membuat biskut raya utk tetamu di hari raya nnt. tetapi saya kurang berbakat di dalam bidang ini..
mmgla keras biskut raya yg saya buat seperti kayu-kayan.
mari kite lihat kuih raya yg hina ini...
haha... konon-konon nak buat kuih yg rapuh bak kuih batang buruk, tengok2 hasilnya ialah kuih kayu kayan.
tapi yg penting habis tau.... tak taulah sape yg sanggup makan biskut raya tu.
tpikn...
en.fakrul kata biskut yg saya buat mmg sedap, buktinya dia telah mkn separuh balang biskut tu (betol kata orang yg cinta itu buta, sampai biskut keras mcm kayu pun sedap jugak).

ok lah dear reader
esok saya ada test relationship marketing and economy.

rainbow,
yana

No comments: