Tuesday 26 October 2010

en.mohd fakrul radzi

siapakah en.mohd fakrul radzi??

inila panda saya.
yg saya sgt sayang sgt cinta sgt rindu!!!
walaupun selalu berjauhan, itulah yang mengguatkan relationship kami.

malas nak cerita banyak & panjang..
inila dia encik kesayangan saya =>

tgk dia makan sebab saya mmg suka shopping
makanan & makan.. makan.. makan...
& kalau x abis, memang encik inila yang saya
paksa habiskan makanan2 tue... membazir itu amalan
syaitan, kan...kan...kan...
myb tu salah 1 sebab kenapa encik ni makin menggembang.
hehehehe....
jadila panda yg kiut miut.

tgk... aksi makan lagi. big apple da jadi santapan faveret
encik ni pulak, walaupun sebenarnya dia x suka makan
makanan yang manis.. gf dia mkn half je, yg lain semua
encik ni yang punya. hihihi.

=) =)=)

jeling2 takut saya nak pau cheeseburger dia la ni =>

masa muda2...
kepada en.mohd fakrul radzi,
sayang kamu banyak-banyak & tebal-tebal
kamu la panda saya sorang selamanya.

okeh u all,
xyahla saya nak berjiwang-jiwang kt cini.
setakat ini sahaja entry ni.

till we meet again.. & again!!!
=)

No comments: