Wednesday 13 October 2010

keje sekolah oh keje sekolah

oh my...

keje sekolah ku yang sungguh melambak-lambak di sebabkan attitude yang suka
delay, delay & delay keje...
tu la dari hari tu lagi taknak buat, skang baru la terhegeh-hegeh nak buat kn.
padan la muka hang liyana!!! berbekalkan 240ml nescafe black roast yg dibeli di 7Eleven pada harga ringgit malaysia 2.10 (siap description tuh.. terlebih sudah..), saya memulakan
aktiviti membuat keje sekolah.

banyak mcm nie la keje sekolah saya (percaye ker....??)

walaupon hari ini dipenuhi dgn 2 test dan juge 1 presentation, saya tetap kuatkan diri dari
menjunamkan diri ke kamar dan melalui mimpi-mimpi indah. sungguh tak sangka saya boleh menahan diri, hahaha...

bila la saya nak rajin mcm masa diploma dulu kala. semakin tua ni semakin menjadi- jadi
kemalasan dan attitude suka mendelaykan keje.

ini semasa diploma (gambar hiasan sahaja..)

ok.. focus liyana.. focus...
go back to your keje sekolah

c ya!!!!

No comments: