Wednesday, 3 November 2010

If you don't have a dream, how are you going to make a dream come true?

apekah impian masa terdekat ni?
bukanlah impian nak kawin ke, nak dapat keje
yang best ker, nak bf baru ke, nak kereta baru ke tapi
impian gadget yang saya idam-idamkan...

ni dia...

Blackberry Curve 9300 with 3G

loveit,loveit,loveit,loveit,loveit

inila benda yang paling dikehendaki, heeee...
cukup je RM, nak terus sambar menda ni.

kelebihan?

fon korang sekarang ni mestilah lagi canggih manggih
dari yang saya ada sekarang kan.
ni kira kelebihan yang takde pada fon saya sekarang &
akan ada nanti pada BB ni. heheheh :)

1. 3G speed untuk download, MMS, browsing, share
gambar & file etc.
2. ada GPS (cakap jer umah korang kat ne, mst boleh cari)
3. ada wifi (fon sekarang ni GPRS jer boleh)
4. boleh 29 jam dgr mp3.
5. skrin besar.
6. boleh pakai casing yang omeyomey (ni pun kelebihan kan.. kan..)


hijau?


eee... geram tengok..

ok inila impian saya setakat ni.
nant kalau ada lagi saya share ok.. huhuhu

till we meet again..


2 comments:

ish malu la camni said...

arr nak jugakk dala hp baru lepas ilang, sajeee je kan ;(

LE YA NA said...

ciannyer :(
jom beli BB!!